پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
راهنمای خرید تشک

داشتن یک خواب خوب شبانه برای شاد و سالم ماندن ضروری است. اما اگر تشک خوابتان خوب نباشد احتمالا شب ها خواب راحتی نخواهید داشت و همین امر موجب می شود تا صبح ها با خستگی و کمر درد از خواب بیدار شوید. با توجه به قیمت بالای برخی از تشک ها ، برای خرید یک تشک خوب حتما باید اطلاعات لازم در خصوص انواع آنها را بدانید تا هزینه ای که صرف خرید تشک می کنید هدر نرود. راهنمای خرید تشک می تواند اطلاعات مفیدی را در خصوص انواع تشک ها و ویژگی های آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

راهنمای خرید تشک خوب

با توجه به تنوع بالای محصولات خواب قطعا تعویض تشک کار چندان آسانی نیست. هنگامی که در فروشگاه ها و وب سایت ها به دنبال بهترین تشک خواب می گردید، تفاوت های زیادی را بین متریال کف ، نوع فنر و قیمت آنها مشاهده می کنید که همین امر ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. اما واقعا کدام یک از این تشک ها مناسب است؟ در راهنمای خرید تشک اصول انتخاب تشک صحیح را با شما مرور خواهیم کرد.

اگر از فروشگاه خرید می کنید …

اگر دوست دارید قبل از خرید تشک خود را امتحان کنید بهتر است به سمت خرید سنتی و بازدید از محصولات فروشگاه ها بروید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه رویال مد ، انواع تشک رویال اصل را از نزدیک مشاهده و لمس کنید. کارشناسان فروش ما تمام توضیحات لازم در خصوص نوع متریال و کیفیت تشک های رویال را برای شما توضیح خواهند داد. هرگز در خرید تشک عجولانه تصمیم نگیرید. سعی کنید انواع تشک را امتحان کنید تا در نهایت بهترین آنها را انتخاب کنید. اگر می خواهید یک تشک گرانقیمت بخرید ، قبل از خرید ابتدا اطمینان حاصل کنید که تشک مورد نظر هیچ فشار و دردی به شما وارد نمی کند. راهنمای خرید تشک به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را بکنید و به همین منظور می توانید برای چند دقیقه بر روی آن دراز بکشید.

خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی…

خرید سنتی تشک مسلما به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد. اگر در تصمیم گیری مشکل دارید می توانید خرید آنلاین را امتحان کنید. شما می توانید همین الان از خانه تشک مورد نظر خود را از سایت رویال مد سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. این خدمات شامل حمل و نقل رایگان و ضمانت نامه تشک رویال اصل است.

بهترین تشک کدام است؟

یکی از رایج ترین سوالاتی است که مشتریان هنگام خرید تشک از فروشنده می پرسند این است که بهترین تشک کدام است؟ پاسخ به این سوال چندان ساده نیست و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع تشک ها به یک اندازه مناسب همه نیستند و تصمیم شما برای خرید باید براساس ترجیحات خاص خواب شما باشد. اما به طور کلی اگر بتوانید تشکی پیدا کنید که شما را در یک راستای مناسب قرار دهد و در عین حال هیچ گونه فشاری به بدن شما وارد نکند ، قطعا تشک مناسبی برای خود پیدا کرده اید.

غیر از این ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید تشک باید به آنها دقت کنید. برخی از این عوامل شامل عدم انتقال حرکت و دمای ترجیحی شما برای تشک است. اما دو معیار اصلی که هنگام خرید تشک باید به آن حتما توجه نمایید پشتیبانی تشک از فرم بدن شما و همینطور راحتی آن است که در ادامه در خصوص این دو بیشتر توضیح خواهیم داد:

معیار اول: پشتیبانی از فرم بدن

دقت کنید که بدن شما یک خط مستقیم نیست. بلکه چه به پشت ، پهلو یا شکم بخوابید ، بدن شما دارای انحنا است. بنابراین یک تشک خوب مانند شکل زیر باید هنگام دراز کشیدن به سمت بالا بیاید تا از منحنی ها و قوس های بدن شما حمایت کند.

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید ، تشک در قسمت هایی مثل شانه ها فرو می رود ، اما در ستون فقرات همچنان در یک راستا قرار دارد. اما اگر تشک شما خیلی سفت باشد ، شانه ها به سمت بالا رانده شده و در نتیجه هنگام خواب ستون فقرات شما در یک راستا قرار نمی گیرد و چنانچه مدت زمان طولانی در این حالت باقی بمانید موجب می شود تا با کمردرد از خواب بیدار شوید. همچنین اگر تشک شما استاندارد نباشد مرتب در خواب سعی می کنید تا با تغییر وضعیت ، پشت خود را در یک راستا قرار دهید. همین امر موجب می شود خواب عمیقی نداشته باشید و در نتیجه صبح ها خسته از خواب بیدار شوید.

البته تشک شما نباید خیلی هم نرم باشد چرا که نرمی بیش از حد نیز عواقب مشابهی برای شما در بر خواهد داشت. بنابراین شما باید به دنبال تشکی باشید که علاوه بر اینکه از شکل بدن شما حمایت می کند ستون فقرات شما را نیز در یک راستا قرار می دهد.

معیار دوم: راحتی تشک

دومین معیار مهم برای انتخاب تشک مناسب راحتی آن است. اگر تشک شما خیلی سفت باشد ، می تواند به بدن شما فشار وارد کند. با این کار گردش خون بدن قطع شده و اعصاب به هم می ریزد. مثلا اگر تا به حال با احساس سوزن سوزن شدن دست از خواب بیدار شده باشید احتمالا تشک فعلی شما خیلی سفت است. تشک خیلی سفت باعث می شود مرتبا موقعیت خود را تغییر دهید.

اگر مرتباً موقعیت خود را عوض کنید ، احتمالا خواب عمیقی را تجربه نخواهید کرد. این بدان معناست که حتی اگر فکر کنید ۸ ساعت خوابیده اید باز هم خسته از خواب بیدار خواهید شد. هنگامی که تشکی را در فروشگاه امتحان می کنید ، باید بتوانید در یک حالت دراز بکشید و حداقل برای چند دقیقه حرکت نکنید. اگر می توانید این کار را انجام دهید ، یک تشک خوب پیدا کرده اید.

در صورتی که بتوانید این دو معیار اصلی را هنگام خرید تشک در نظر بگیرید یعنی تشکی پیدا  کنید که شما را در یک راستای مناسب قرار دهد و به بدن فشار وارد نکند ، قطعا یک تشک ایده آل پیدا کرده اید. خوشبختانه تشک رویال اصل از هر دو معیار اصلی مذکور برخوردار می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت یکی از انواع مناسب این مارک معتبر را خریداری نمایید.

حتما به کف و متریال تشک توجه نمایید

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید تشک در نظر بگیرد کف تشک است. کف هایی با کیفیت پایین ماندگاری چندانی ندارد. در نتیجه ممکن در عرض ۶ ماه احساس خوبی که نسبت به راحتی و پشتیبانی آنها از فرم بدن دارید به سرعت از دست برود. بنابراین مثلا اگر قصد خرید تشک رویال را دارید توجه نمایید که حتما رویال اصل و با کیفیت را خریداری کنید. بیشتر تشک های استاندارد دارای سیم پیچ های فلزی در قسمت پایین تر و الیاف در قسمت بالایی هستند.

تشک های با قیمت پایین معمولاً از سیم پیچ های قدیمی یک تکه برخوردار هستند. این سیم پیچ ها به خصوص در تشک های دو نفره باعث انتقال حرکت یک فرد به فرد دیگر می شود. اما در تولید تشک های با کیفیت از فنرهای بسته بندی شده ی جداگانه استفاده می کنند. این نوع سیم پیچ ها علاوه بر اینکه جلوی انتقال حرکت را می گیرد ، موجب پشتیبانی بهتر از فرم بدن و همینطور کاهش فشار وارده به بدن شما می شود.  فوم ها و الیاف بالای سیم پیچ نیز دارای تراکم های مختلفی خواهند بود. بنابراین می توانید بسته به نیاز خود تشکی با فوم های محکم تر و یا با فوم های نرم تر تهیه کنید.

خرید بهترین تشک از فروشگاه رویال مد

محصولات رویال مد شامل انواع تشک های طبی ، فنری ، مموری فوم و دیگر محصولات پر فروش تشک رویال اصل است. قبلا در خصوص تشک های طبی رویال و همینطور تشک های فنری و مموری فوم رویال توضیحاتی در همین سایت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. با این حال اگر برای خرید تشک مناسب خود به راهنمایی های بیشتری نیاز دارید، حتما با کارشناسان این فروشگاه تمام بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: